ZWROTY I REKLAMACJE

1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Klient może odstąpić od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni, licząc od dnia wydania rzeczy (odebrania przesyłki). 

ZWROTY

W celu dokonania zwrotu wykonaj następujące kroki:

Zgłoś chęć zwrotu produktu do Biura Obsługi Klienta w dogodny dla Ciebie sposób:
czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 -16:00
– tel: 696 794 712
– biuro@ametrine.pl

 Pobierz formularz zwrotu :

REKLAMACJA

Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z Regulaminem oraz przepisami Kodeksu cywilnego (art. 556–576).

Jeśli zwracany towar jest niekompletny, uszkodzony, firma ma prawo wystąpić wobec Klienta z roszczeniami odszkodowawczymi.

2. Klient w związku z odstąpieniem od umowy, zobowiązany jest do zwrócenia Sklepowi Produkt w stanie niezmienionym (nie może być używany, zniszczony lub naruszony w jakikolwiek sposób), opakowanie także nie może być naruszone.

3. Zwracany towar należy przesłać (na koszt Klienta) na adres Biolander, Kolbuszowa Dolna ul. Mielecka 123, 36-100 Kolbuszowa, wraz z pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od zawartej umowy. Przesyłki dostarczone do Biolander za pobraniem nie będą przyjmowane.

4. Zwrot kwoty wynikającej z wartości produktów nastąpi w ciągu 14 dni od dnia otrzymania produktu od Klienta.

5. Zwrot pieniędzy nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, 

6. Koszt przesyłki zwracany jest przez sklep w razie uznania reklamacji za uzasadnioną