Bez tytulu 1920×1350 px 500×300 px 1920×500 px 1920×700 px 1920 x 500 px 1920 x 300 px

ZWROTY I REKLAMACJE

1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Klient może odstąpić od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni, licząc od dnia wydania rzeczy (odebrania przesyłki). 

ZWROTY

W celu dokonania zwrotu wykonaj następujące kroki:

Zgłoś chęć zwrotu produktu do Biura Obsługi Klienta:
czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 -16:00
– tel: 696 794 712
– biuro@ametrine.pl

 Pobierz formularz zwrotu :

REKLAMACJA

Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z Regulaminem oraz przepisami Kodeksu cywilnego (art. 556–576).

Jeśli zwracany towar jest niekompletny, uszkodzony, firma ma prawo wystąpić wobec Klienta z roszczeniami odszkodowawczymi.

2. Klient w związku z odstąpieniem od umowy, zobowiązany jest do zwrócenia Sklepowi Produkt w stanie niezmienionym (nie może być używany, zniszczony lub naruszony w jakikolwiek sposób), opakowanie także nie może być naruszone.

3. Zwracany towar należy przesłać (na koszt Klienta) wyłącznie na adres Biolander, ul. Rydygiera 6/222, 01-793 Warszawa, lub do Paczkomatu WAW401M Rydygiera 8 Warszawa, wraz z pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od zawartej umowy. Przesyłki dostarczone do Biolander na adres w Kolbuszowej nie będą przyjmowane.

4. Zwrot kwoty wynikającej z wartości produktów nastąpi w ciągu 14 dni od dnia otrzymania produktu od Klienta.

5. Zwrot pieniędzy nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, 

6. Koszt przesyłki zwracany jest przez sklep w razie uznania reklamacji za uzasadnioną.

7. Produkty wykonane na zamówienie klienta, o wskazanym rozmiarze lub z grawerem, nie podlegają zwrotom.