ZWROTY I REKLAMACJE
1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Klient może odstąpić od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni, licząc od dnia wydania rzeczy (odebrania przesyłki).
ZWROTY
W celu dokonania zwrotu wykonaj następujące kroki:
Zgłoś chęć zwrotu produktu do Biura Obsługi Klienta w dogodny dla Ciebie sposób:
czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 -16:00
– tel: 696 794 712
– biuro@ametrine.pl
Pobierz formularz zwrotu :
REKLAMACJA
Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z Regulaminem oraz przepisami Kodeksu cywilnego (art. 556–576).
Jeśli zwracany towar jest niekompletny, uszkodzony, firma ma prawo wystąpić wobec Klienta z roszczeniami odszkodowawczymi.
2. Klient w związku z odstąpieniem od umowy, zobowiązany jest do zwrócenia Sklepowi Produkt w stanie niezmienionym (nie może być używany, zniszczony lub naruszony w jakikolwiek sposób), opakowanie także nie może być naruszone.
3. Zwracany towar należy przesłać (na koszt Klienta) na adres Biolander, Kolbuszowa Dolna ul. Mielecka 123, 36-100 Kolbuszowa, wraz z pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od zawartej umowy. Przesyłki dostarczone do Biolander za pobraniem nie będą przyjmowane.
4. Zwrot kwoty wynikającej z wartości produktów nastąpi w ciągu 14 dni od dnia otrzymania produktu od Klienta.
5. Zwrot pieniędzy nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient,
6. Koszt przesyłki zwracany jest przez sklep w razie uznania reklamacji za uzasadnioną