696 794 712 BIURO@AMETRINE.PL DARMOWA DOSTAWA OD 300ZŁ 14-DNI NA ZWROT
ZWROTY I REKLAMACJE
1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Klient może odstąpić od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni, licząc od dnia wydania rzeczy (odebrania przesyłki).
ZWROTY
W celu dokonania zwrotu wykonaj następujące kroki:
Zgłoś chęć zwrotu produktu do Biura Obsługi Klienta:
czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 -16:00
– tel: 696 794 712
– biuro@ametrine.pl
Pobierz formularz zwrotu :
REKLAMACJA
Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z Regulaminem oraz przepisami Kodeksu cywilnego (art. 556–576).
Jeśli zwracany towar jest niekompletny, uszkodzony, firma ma prawo wystąpić wobec Klienta z roszczeniami odszkodowawczymi.
2. Klient w związku z odstąpieniem od umowy, zobowiązany jest do zwrócenia Sklepowi Produkt w stanie niezmienionym (nie może być używany, zniszczony lub naruszony w jakikolwiek sposób), opakowanie także nie może być naruszone.
3. Zwracany towar należy przesłać (na koszt Klienta) wyłącznie na adres Biolander, Mańkowska 2a / 34, 03-289 Warszawa lub do paczkomatu WAW735M Mańkowska 5 Warszawa, wraz z pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od zawartej umowy. Przesyłki dostarczone do Biolander na adres w Kolbuszowej nie będą przyjmowane. Zwracamy się również z prośbą o NIE WYSYŁANIE paczek za pomocą poczty polskiej.
4. Zwrot kwoty wynikającej z wartości produktów nastąpi w ciągu 14 dni od dnia otrzymania produktu od Klienta.
5. Zwrot pieniędzy nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient,
6. Koszt przesyłki zwracany jest przez sklep w razie uznania reklamacji za uzasadnioną.
7. Jeśli przesyłka nie zostanie odebrana, to koszty zwrotu będą pobierane ze środków zwracanych na konto klienta. Wysokość opłaty przesyłki zwrotnej to 22zł.
8. Produkty wykonane na zamówienie klienta, o wskazanym rozmiarze lub z grawerem, nie podlegają zwrotom.